Eddie je plyšový medvídek, který děti na lekcích provází a mluví jen anglicky. To ale dětem nevadí, brzy se naučí reagovat na jeho pokyny, pak opakují první slova a krátké věty… A tak probíhá „ učení“.Že se takto děti vlastně učí přirozeně svůj mateřský jazyk? No právě, o to jde.Na kurzech TEDDY EDDIE si osvojují angličtinu formou nápodoby a jako učení to ani nevnímají a mohou začít opravdu brzy kolem 2. – 3. roku. A že ještě nemluví dobře česky vůbec nevadí.A mají se tak malé děti opravdu začít učit další jazyk?Mají, je to pro ně přirozené. Navíc jsou jak houby a nasávají, co kolem sebe slyší.PROČ BY SE MĚLY MALÉ DĚTI UČIT CIZÍ JAZYK?Podporujeme tím jejich celkový rozvoj, rozšiřujeme jejich dětské obzory a utváříme sociální a kulturní povědomí. Děti si efektivně procvičují paměť. Jazyková výuka dětí předškolního věku probíhá prostřednictvím her, učení je zábavou a probíhá přirozeně. Získávají tak pozitivní přístup k učení, což je motivuje i později po nástupu do školy.Podporujeme tím jejich jazykový rozvoj. Mladší děti zvládají výslovnost nového jazyka mnohem snadněji. Jsou schopny si zvyknout na zvuk cizího jazyka relativně rychle a bez většího úsilí se naučí porozumět anglicky mluvícímu učiteli. Přirozená potřeba komunikovat pomáhá dětem s vyjadřováním v cizím jazyce, aniž by se styděly. Dětem nevadí, když se setkají s neznámými slovy či frázemi (samozřejmě za předpokladu, že rozumí podstatě informace). Jsou na to zvyklé, jelikož se stále ještě učí svůj mateřský jazyk.A také čím dříve začneme, tím více času dáváme dítěti na osvojení si cizího jazyka a dosažení vyššího stupně plynulosti.